ביקור היסטורי: ראה"מ בנט המריא לביקור באיחוד האמירויות

שלמה ריזל No Comments on ביקור היסטורי: ראה"מ בנט המריא לביקור באיחוד האמירויות

לראשונה: ראש ממשלה ישראלי טס לביקור רשמי לאיחוד האמירויות, במהלך הביקור ייפגש ראה"מ בנט עם יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד. בנט אמר עם המראתו: "הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים". ברקע הפגישה שינוי הכיוון של האמירויות לאיראן וביטול הסכם שינוע הנפט

צילום: חיים צח | לע"מ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסכמי אברהם: לראשונה ראש ממשלת ישראל טס לאיחוד האמירויות לאחר חתימת הסכמי השלום עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. הערב (ראשון) ממריא ראש הממשלה נפתלי בנט בהזמנת יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד, לביקור היסטורי באיחוד האמירויות.

ראש הממשלה אמר עם המראתו: "אני שמח להמריא לביקור היסטורי, ראשון מסוגו, באיחוד האמירויות. אני אפגש שם עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד, ועם עוד שרים וגורמים בכירים באמירויות".

לדברי בנט, "הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. היחסים מצוינים וענפים, ועלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים".

יש לציין כי בחודשים האחרונים חלה התקרבות מדאיגה בין איחוד האמיריות לבין איראן, על רקע חזרת המעצמות לשולחן המו"מ על הסכם הגרעין עם איראן. לפני כשבוע ביקר ראש המל"ל האמירתי באיראן והבהיר כי חיזוק היחסים בין המדינות נמצא בראש סדר העדיפויות של מדינתו.

בנוסף, ראש הממשלה בנט ינסה להרגיע את המתח מול האמירויות על רקע הביטול הצפוי של הסכם שינוע הנפט בין האמירויות לישראל, בהובלת השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג.



0 תגובות